Tuesday, 13 December 2011

hijab tutorial by me :)

salam.. sume.
waniey ad bwt hijab tutorial.
harap korang suke n kpd yg nk mencube tu bleh la cube naaa.
this is my first time doing this kind of thing..
mcm hancus je..hehe.

video
korang rase klu ltk kt youtube ap org nk ckp ek??
need ur comment plss
:)
thnk u 

Monday, 5 December 2011

he's everything :) azman


pencuri hatiku :)
mohamad norazman ku :)
almost 2 years kitorg bersama. 
n selama 2 tahun ni lah saye bahagia di samping kamu. :)
kamu cinta hati saya. 

kamu.. walaupun kite akan berjauhan, tp percayalah yg saya akan setia dgn kamu.
saya akan ttp sokong kamu. 
(walaupun saya x phm knp kamu minat sgt bola) :(


kamu..np kamu nk jgk kt saya walaupun saya suke mrh kamu?
np kamu slalu susah untuk saya?
np kamu x kesah kamu nmpak bodoh dpn org ramai untuk pujuk saya?
np kamu sanggup gune duit yg kamu simpan selama 2 tahun untuk bli teddy bear besar untuk saya?
bukan duit tu kamu nk bli kasut bola ke?
np kamu sanggup redah hujan yg lebat semata2 nk pastikan saya selamat kt kedai sukan tu?
saya tny kamu, kamu syg saya?
kamu ckp x. 
muke sye sedih. 
kamu kuarkan kotak kecik dari poket suar tracksuit kamu, n kamu bukak kotak tu.
n kamu kata..
saya bkn sekadar syg kt kamu. tp saya cinta..
BAHAGIANYA SAYA :)
ini ke cinta? mcm ni ke rasenye?
np sblum ni saya x rasa pn?
kamu... saya pn sayang kamu.
saya sayang kamu..
saya sayang kamu..


~azwani~
4eva <3



Sunday, 4 December 2011

stylishhh fashion :)

~skirt~
klu korg perasan skunk ni ramai yg suke pakai skirt labuh
mmg padan utk muslimah. 
tp ramai yg x tawu macam mne nk gayakan. 
termasuk la wani.
x kesah mane pn korg bli dress tu, klu pandai padankan, cantik la..
skirt ni bwtkan org yg kecik molek nmpak lg comel, n yg tinggi lampai nmpak lg ayu n anggun.
:)
skirt boleh dipadankan dgn baju yg kedut kt bahu tu.
n dilengkapkan dengan belt yg bersesuaian. 
bg yg bertudung tu lebih sesuai pkai selendang. cannnntik sgt.
mst bf korg x kelip mata tgk. haha
ad jgk yg padankan dengan cardigan atau jeket kulit n jeans.
skit ni mcm2 fasyen.
ad yg plain..
untuk plain lbih elok pkai bju atau tudung yg bercorakk. nmpak lg menyerlah.
bg skirt yg bercorak, pakai bju plain n tudung yg bercorak. confirm gempak laaa
hopefully ini membantu.
terima kaseh Allah


oh ! MELAKA :)

melaka bandaraya bersejarah.
mmg byk sejarah ad kt sana. yg plg best kmpg morten. 
mmg dye tunjuk kehidupan sbnar masyarakat melayu kt sna.
struktur rumah dye.. sume dikekalkan oleh kerajaan Melaka,.
seronok. naek smpan smbil tgk kmpg morten tuu.
tp pg waktu malam, so gambar pn xclear. HEHE.

then ktorg pg byk sgt muzium. (org sesak kowt)
salah satu ialah muzium pendidikan.. byk ad kt sana.
psal sasterawan negara, ad psal islam..mcm2 nohh.
antara gambar yg sempat di ambil :)

(syed sheikh al hadi)
pengasas kaum muda (yeke):)

muzium kt melaka ni bersambung2. 
so, lepas satu muzium, lg satu muzium menanti. 
smpai x tawu etu muzium ap. haha :)

tmpat shopping pn best gakk. 
tgh YES laaaagi shiokk!

laagi

nk laaagi...






ini je lah yg sempat upload. :)

Wednesday, 30 November 2011

bermulanya kisah..

spm da HABES :)) sukenya..
hai.. im waniey. bru je start nk berblogging ni.
actually, da lame da nk ad blog ni. tp ble pk2 takot kang ketagih plak an.
lps spm bru la bwt..haha. lmbat btol nohh

knp bwt blog?
sbb nk cari kawan, nk bg pendapat dan yg penting bleh meluahkan perasaan. teeeet!!!